Ποια είναι η διαδικασία και η προθεσμία επιστροφής της παραγγελίας μου.
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να το επιστρέψετε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Αλλαγές και επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο εφόσον το προϊόν που επιστρέφεται, είναι στην αρχική του κατάσταση. Ειδικότερα, για την πραγματοποίηση της επιστροφής είναι απαραίτητο το προϊόν να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς παραλήφθηκε, με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια), την απόδειξη της παραγγελίας και το ειδικό έντυπο/φόρμα επιστροφής.
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ:
Να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή άλλο προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο προϊόν (ακριβότερο), επιβαρύνεστε τη διαφορά του τελικού ποσού που θα προκύψει μετά από την αφαίρεση του ποσού του επιστρεφόμενου προϊόντος.
Έχετε την δυνατότητα να στείλετε το δέμα σας πίσω με οποιαδήποτε μεταφορική επιθυμείτε, καθώς η επιβάρυνση είναι δική σας.
Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει:
α. το προϊόν το οποίο επιστρέφετε
β. την απόδειξη σας
Τα έξοδα αποστολής για την αλλαγή του προϊόντος, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, επιβαρύνουν τον πελάτη.
*Για τη δέσμευση/κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή, θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μια κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή, απλώς για να γίνει αφαίρεση του ποσού/υπολοίπου που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα είδη σας, θα πρέπει στο πεδίο ‘’Σχόλια’’ να σημειώσετε την λέξη ‘’Αλλαγή’’.
Να σας ενημερώσουμε πως, το τελικό ποσό με την πίστωση δεν θα σας φανεί αυτόματα την ώρα που εκτελείτε την παραγγελία σας, αλλά θα αφαιρεθεί λογιστικά από πλευράς μας αφού γίνει η επεξεργασία της επιστροφής σας. Τα έξοδα αποστολής της νέας παραγγελίας επιβαρύνουν τον πελάτη.
Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να μας αποστείλετε, μαζί με το προϊόν, την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε προϊόντα τα οποία παρουσίασαν πρόβλημα στη λειτουργία τους και καλύπτονται από εγγύηση από το www.fergiethelama.gr , τότε επιστρέφετε το προϊόν και το τμήμα υποστήριξης του www.fergiethelama.gr θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας ενημερώσει, σχετικά με την πορεία επισκευής του συγκεκριμένου προϊόντος ή και την αντικατάσταση του – αν αυτό δεν επισκευάζεται. Τα ανωτέρω δεν ισχύουν στην περίπτωση που το προβληματικό προϊόν καλύπτεται από εγγύηση απευθείας από τον κατασκευαστή ή αντιπρόσωπο του. Σε κάθε περίπτωση πριν από την επιστροφή προϊόντων για οποιοδήποτε λόγο, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρία μας.
Σε περίπτωση αλλαγής από το εξωτερικό, η οικονομική διαφορά των προϊόντων αλλά και τα έξοδα αποστολής, πρέπει να αποδοθούν στο Fergie the lama μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Για το ακριβές ποσό και τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού θα ενημερωθείτε μέσω email.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :
- Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών σας πατώντας στο κουμπί διαγραφή και μετά ενημέρωση. Παράλληλα, μπορείτε να μεταβάλλετε την ποσότητα των προϊόντων που έχετε επιλέξει σε μηδέν.
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν στον χώρο σας μπορείτε να καλέσετε το +306945705569 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.
- Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο +306945705569 ή επικοινωνήστε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@fergiethelama.gr εξηγώντας τον λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
- Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της, τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο +306945705569 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώσει για τις επιλογές σας.